אוטומציות להקלה בעבודה בעזרת מערכת CRM לניהול לקוחות
אוטומציות הוא שם כולל לכלים המסייעים בהקטנת העבודה הידנית על קמפיינים ומכניסים חלק ניכר מנדבכי ההכנה לתהליכים אוטומטיים. אוטומציות ניתנות להגדרה בעזרת מערכת crm לניהול לקוחות ומערכות ניטור שונות הדומות למערכת CRM. הדבר בא לידי ביטוי בהכנת מילות מפתח למאמרים, בהכנת רשימת כתיבה, בהכנת מודעות בקמפיינים ממומנים, עם מיקומים מדויקים לטקסטים ותמונות על פי מה שמתאים לבית העסק אותו אתם מייצגים כחברת קידום, ועוד. במילים אחרות, במקום לתכנת בעצמכם מודעות ב- HTML ובמקום להכין רשימות כתיבה סיזיפיות בידיכם, מערכת אוטומציות תעשה את הפעולות הללו עבורכם על בסיס הזנות חכמות בהתאמה למה שאתם צריכים בקידום של הלקוחות שלכם.
אפטום העבודה הפיזית – שיורדת למינימום
הפעולה העיקרית של ממשקי אוטומציה למקדמי אתרי וורדפרס היא קיטון משמעותי בעבודה הידנית. למעשה, כל מה שקשור להכנת מודעה או הכנת רשימת כתיבה למאמרים פשוט מצטמצם לאפס. עבודות ההכנה נעשות על ידי ממשקי אוטומציה, שכל מה שנדרש לכם הוא רק להזין את מה שאתם מבקשים. לדוגמה: מילת מפתח וליידה שמות של ערים, מודעה שהתמונה שלה תהיה בממדים MxN והמלל יכיל עד 4 שורות, ועוד. בדרך זו, נבנה ממשק שמיועד לעבודה שלכם, שאתם הגדרתם ומבצע אותה באופן אוטומטי. כל מה שיישאר לכם לעשות הוא להכניס את הפרמטרים עמם אתם מעוניינים לעבוד: שמוצת מבוקשים של ערים, גודל מבוקש לתמונה, ועוד.
מערכת CRM לעסקים תעזור בצורה ישירה בכל נושא האוטומציות וההגדרה של מטרות ויעדים. מערכת CRM מקצועית ואיכותית תבטיח שיפור של תהליכים פנימיים, ייעול עבודת העובדים, הגדרת ייעדים וקיצור בירוקרטיה.
חיסכון אדיר בבניית קמפיינים ללקוחות
בזכות מערכת CRM המגדירה אוטומציות, ניתן לומר כי העבודה על קמפיינים קידומיים עבור לקוחות מקודמים נעשית פשוטה באופן יחסי ושורפת זמן בהיקף מופחת בהרבה ממה שהיה עד כה. הזנת מילים, מתיחת תמונות לגודל שראתם מבקשים במודעה, חיבור שמות קובץ למאמרים וכד' נעשות פעולות שהידניות שלהן היא נחלת העבר. ממשקי אוטומציה עושים זאת בשבילכם על אוטומט בהתאם לפרמטרים שהחלטתם להזין עבור הלקוחות שלכם. בדרך זו כל מה שקשור לקידום, בין אם אורגני באמצעות מאמרים ובין אם באופן ממומן, נעשה הרבה יותר מהיר ביחס לעבר ומאפשר ללקוחות שלכם להתקדם מהר.
קיטון משמעותי במאמץ הרמת קמפיינים חדשים
חברת פיתוח, בית CRM או חברת קידום שעובדת עם כלי אוטומציות שפותחו בבית תוכנה בעל אוריינטציה לכלים מקודמים היא חברה חכמה שחוסכת ברבים ממשאבי הזמן שלה מבלי לגרוע מהאיכות. בחברה כזו מבינים שהעתיד נמצא בתהליכי אפטום ועל כן לא מהססים במסגרתה לעבוד באופן אוטומטי כדי להביא את הלקוח לשלמות קידומית במהרה. באופן זו, נהנה הלקוח ממה שהוא זקוק לו על מנת להעמיד לרשותו תשתית קידום ברת-קיימא במהרה.